سخن سردبیر-زيبايى، پاكيزگى و خودآرايى
خداوند زيباست و زيبايى را دوست دارد. نگاهمان را به پيرامونمان بدوزيم ، در چشم انداز كائنات كه بشر نقشى در آفرينش، بوجود آوردن و ساختن آن ندارد نشانى از ناموزونى و زشتى ميبينيد؟ قطعا خير…اين مقدمه بدان معنا نيست كه به اين نظريه برسیم كه همه انسانها زشتى آفرينند……
برگزاری رویداد بزرگ تجاری «با همکاری اتاقهای مشترک دو کشور ایران و ایتالیا»
به همت اتاق مشترک ایران و ایتالیا و اتاق بازرگانی ایتالیا – ایران در رم، رویداد بزرگ تجاری اتاقهای مشترک دو کشور با حضور اعضای دو اتاق و تعدادی از شرکتهای غیر عضو، از میان رشتههای مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، چرم و پوست، کفش، دارویی، خدمات مسافرتی، تجهیزات صنعت
برگزاری سیامین مجمع عمومی سالیانه اتاق مشترک ایران و ایتالیا نوبت دوم بصورت آنلاین
جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده ( نوبت دوم) سالانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران وایتالیا در تاریخ 22/04/1400 رأس ساعت 14 در اتاق ایران و همزمان بصورت آنلاین مطابق آگهی منتشرشده در روزنامه اطلاعات طبق مفاد قانون تجارت ، اساسنامه اتاق و، وب سايت رسمي اتاق ايران
برگزاری وبینار قوانین و راههای اخذ ویزا و مهاجرت به ایتالیا
اتاق مشترک ایران و ایتالیا بمنظور همکاری و حمایت بیشتر از اعضای خود اقدام به برگزاری وبینار قوانین حقوقی شیوههای اخذ ویزا و مهاجرت از طریق تاسیس شرکت، سرمایهگذاری تجاری، خرید شرکت فعال، خرید ملک و … با همکاری وکیل حقوقی اتاق نمود که با حضور خانم مهندس شهابی، دبیرکل
برگزاری مجمع عمومی اتاق ایتالیا-ایران
جلسه مجمع عمومیاتاق ایتالیا-ایران در تاریخ 31 تیر ماه 1400 (22.July 2021) ساعت 13:30 با حضور برخی از اعضاء این اتاق، روسا و دبیران کل اتاق ایران و ایتالیا و ایتالیا -ایران و نمایندگان بانکهای Popolare di Sondrio و Banca Popolare di Emilia Romagnia بدلیل پاندمی ویروس کرونا بصورت آنلاین
چشمانداز بازار آرایشی ایران، چالشها و فرصتها
بازار محصولات آرایشی و بهداشتی از رقابتی ترین بازارهای جهان به شمار میرود. در سال 2017، ارزش این بازار 532 میلیارد دلار تخمین زده شده است و پیش بینی میشود تا سال 2023، این رقم به 805 میلیارد دلار برسد. درواقع نرخ رشد سالانه این صنعت از سالهای 2018 تا
سفری از ویترین فروشگاه به اعماق ناخودآگاه ما
چارلس روسون[1] مالک لوازم آرایشی رولون[2] جملهای بسیار جالب دارد که میگوید: ما در کارخانه خود لوازم آرایشی تولید میکنیم؛ ولی در بازار امید میفروشیم. کمی روی این جمله تامل کنیم. این گفته روسون راز بزرگی را در برندینگ برملا میکند. برندها در فروشگاههایشان به ما کالا نمیفروشند؛ آنها احساس
ویژگیهای محصولات مرغوب مراقبتی پوستی
در سالهای اخیر به علت وجود محدودیت در واردات محصولات آرایشی و بهداشتی و از سوی دیگر بالا بودن نرخ ارز، فرصتی فراهم شده تا فعالان و تولیدکنندگان این عرصه، محصولاتی باکیفیت و مقرونبهصرفه به بازار عرضه داشته و مصرفکنندگان نیز تمایل بیشتری برای خرید محصولات داخلی از خود نشان
محصولات سلولزی بهداشتی
در این مقاله سعی بر آن است تا با توضیح مفهومی از نوع فرهنگ مصرف و نگاه مدیریتی حاکم بر بازار و بررسی مشکلات تجاری تولید، مطالبی عنوان گردد تا راهکار مناسبی توسط خردمندان و مسئولین ذیربط برای حل مساله بسیار مهم جامعه ارزشمند بانوان و سالمندان، ارائه شود .
حیوانات، قربانیان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
آیا تاکنون هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی با واژه کرولتی- فری (cruelty-free) مواجه شدهاید؟ شاید همه ما درباره این واژه و مبحث تست حیوانی لوازم آرایشی بهداشتی چیزهایی دیده یا شنیده باشیم. گاو، مینک، کوسه، گربه، نهنگ سفید، خوک، حلزون و… فهرست حیوانات یک باغ وحش نیست، بلکه اسامی تعدادی
نمایشگاه کازماپروف بولونیا یکی از مهمترین رویدادهای تجاری صنعت زیبایی در جهان
نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا Cosmoprof مهمترین و بزرگترین نمایشگاه لوازم آرایشی جهان است که از 50 سال پیش تاکنون، هر ساله درشهر بولونیا در ایتالیا برگزار میشود. در این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات زیبایی و آرایشی از سوی برندهای معروف و بزرگ لوازم آرایشی جهان عرضه میشود
مقایسه میزان مصرف لوازم آرایش در ایران با دیگر کشورهای جهان
واردات محصولات آرایشی و بهداشتی در سال ۱۳۹۶ حدود ۴۰۰ میلیون یورو و در سال ۱۳۹۷ حدود 112 میلیون یورو گزارش شده است. این کاهش واردات به علت افزایش نرخ ارز در سال 1397 ایجاد شده و با توجه به ممنوعیت واردات بیش از ۸۰ درصد کالاهای این بخش در
آشپزی ایتالیایی-اوسّوبوکو Osso buco
اوسّوبوکو یک خورش ایتالیایی میباشد، که از گوشت بالای ران گاو تهیه میشود. برای تهیه این غذا گوشت طوری برش میخورد که استخوان در مرکز آن قرار میگیرد و مغز استخوان در حین پخت جوشیده و سوراخ میشود و تمام طعم غذا داخل استخوان آن میباشد. اوسّوبوکو یعنی سوراخ استخوان،
آشپزی ایتالیایی-بریوش توپو Brioche col Tuppo
یک عدد بریوش توپو و یک جرعه از لیموناد به همراه چشم انداز دل انگیز دریا، چه چیزی بهتر از این؟ و چه چیزی بیشتر از این میتواند یادآور اصالت سیسیلی باشد؟ در جنوب ایتالیا و همینطور در جزیره زیبای سیسیل شیرینی کروسان «بریوش» نامیده میشود. بریوش توپو یا بهتر
گردشگری در ایتالیا-چینکوئه تره Cinque Terre
چینکوئه تره، نه تنها مکانی عالی در ایتالیا برای تفریحات ساحلی و گشت و گذار است بلکه آرامشی اصیل و خاص دارد و معماری پلکانی آن با خانههای رنگارنگ هر مسافر و گردشگری را به خود جذب میکند. منطقه ریویرا ایتالیا منطقهای با خط ساحلی زمخت یا روستاها و شهرهای
مشاهیر ایتالیا-ولنتینو Valentino
«من خوب میدانم که زنان چه چیزی میخواهند؛ آنها میخواهند که زیبا باشند.» این جمله معروف والنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی (زاده ۱۱ می ۱۹۳۲ در وُگِرا، ایتالیا) که بیشتر با نام «والنتینو» یا «وَلنتینو» شناخته میشود و طراح مد ایتالیایی و موسس برند و کمپانی والنتینو اس پی ای، است.
دریافت لیست شرکتکنندگان رویداد بزرگ تجاری
در صورت تمایل به دریافت فیلم وبینار «قوانین و راههای اخذ ویزا و مهاجرت به ایتالیا» فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
دریافت فیلم وبینار «قوانین و راههای اخذ ویزا و مهاجرت به ایتالیا»
در صورت تمایل به دریافت لیست شرکتکنندگان رویداد بزرگ تجاری (تجار ایتالیایی که تمایل به همکاری با تجار ایرانی دارند) فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.